Ezek a két személyes kanapék a bútortörténet első valódi marketingfogásának eredményei!
Ugyanis nem szerelmespároknak készültek, hanem ahhoz, hogy a panier, a kosár elférjen:

(A ruha képe innen, a fordítások innen.)

A panier-nek a XVIII. század végére leáldozott, viszont a bútordarab új értelmet nyert: dupla kanapéként, loveseat: szerelmes-ülés néven kezdték el reklámozni! Körülbelül ekkoriban terjedt el a romantikus szerelem gondolata is – micsoda véletlen!
Töretlen sikert aratott, azóta is használjuk ezt a bútordarabot:

Ajánlom kislakásokba és nagyobbakba. Ha szeretsz kézimunkázni, meglehetősen kényelmes lehetőséget nyújt a kézimunkás dolgok tárolásához; jobb mint egy fotel! Természetesen a marketing-fogás szerinti funkcióban, szerelmesek üléseként is nagyszerű választás! (A panier visszatértére egyelőre nem fogadnék, bár vannak bizonyos előnyei, ha a kistáskákkal és a nagyobbakkal összehasonlítom…)
Szia! Szeretnél hozzászólni? Tedd meg itt. Köszönöm szépen.